SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 08:55

Det nye forum.

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.

Kan du lide det nye forum ?

Afstemning sluttede man 29. dec 2008 21:07

Ja, jeg syntes det er flot, og er glad for de nye muligheder vi får
6
67%
Nej, syntes ikke om det, kunne hellere lide det gamle look og forum
1
11%
Ja, jeg er glad for det nye forum, syntes dog ikke om det nye look
2
22%
 
Afgivne stemmer : 9

  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Det nye forum.

Indlægsøn 28. dec 2008 21:03

Er der noget der ikke virker....

Eller har du ris/ros så er det denne her tråd der skal benyttes.
Brugeravatar

spiff

  • Indlæg: 67
  • Tilmeldt: søn 17. jun 2007 13:10
  • Geografisk sted: Virum, Denmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye forum.

Indlægtors 1. jan 2009 12:48

Man skal lige vende sig til at der er en masse normal navigation, som nu gøres på en lidt anderledes måde. Jeg synes også det kan være lidt svært at gennemskue ikoner og farver på indlæg, men det kan sikkert blive fint.

Fandt også ud af at med opgraderingen til det nye forum skulle jeg logge ind igen. Troede ellers lige at den havde glemt hvilke tråde man havde læst, men det var så bare fordi man lige skulle logge ind igen :)

På det gamle forum var titel-banneret øverst på siden et link til forum-oversigten. Det var faktisk en af de ting jeg brugte en del i navigationen. Nu skal jeg åbenbart bruge linket "SPILLE-MASKINER.DK FORSIDE" umiddelbart under banneret i stedet. Men i det mindste kommer jeg ikke tilbage til portal-forsiden, som jeg synes er noget rodet, og ikke rigtig indeholder noget jeg har brug for. Men det er naturligvis en smagssag.
Mikkel Holm Olsen
AKA Spaceman Spiff
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye forum.

Indlægtors 1. jan 2009 13:32

Portalen virker ikke optimalt til dette template nej, bla en af de ting jeg skal have kigget op, portalen er mere eller mindre også mest til de nyankomne, og hvis man lige skal se hvilken nye inlægs der er kommet, uden man skal ræse igennem alle kategorier, for at se hvilken forum titler der er skrevet i.

Klik på topbanneret så den kommer retur til forummets index, vil jeg også lige se om ikke jeg kan ordne også, for er jeg også selv vant til at bruge, så man skal lige ramme spille-maskine.dk forside i stedet for, måske bare en vane sag.

Er du ellers tilfreds med det er kommet tilbage til det vante look igen ?
Brugeravatar

spiff

  • Indlæg: 67
  • Tilmeldt: søn 17. jun 2007 13:10
  • Geografisk sted: Virum, Denmark
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Re: Det nye forum.

Indlægtors 1. jan 2009 13:55

koluda skrev:Er du ellers tilfreds med det er kommet tilbage til det vante look igen ?

Jeg skrev faktisk mit indlæg efter du havde konverteret, men jeg var måske lidt hurtig på aftrækkeren :)

Efter at have siddet og klikket lidt rund virker det som om man bare lige skal vende sig til det nye. Det er jo stadig lidt anderledes, den måde man får vist nye og opdaterede tråde i en kategori. Jeg kan dog ikke lige sætte fingeren på, hvad det er der føles anderledes, så det er nok bare fordi man er vant til det gamle :wink:

Men det er jo klart at de første ting man lægger mærke til, er dem, der er anderledes end man er vant til. Efterhånden finder man sikkert også nogle nye nyttige funktioner, som er kommet til efter opgraderingen. Jeg vil dog sige at spille-maskiner.dk klart er en af bedst organiserede fora jeg har fulgt med i gennem tiden. Også selv om andre bruger PHPbb, synes jeg at opsætningen er vigtig for overskueligheden, og på dette punkt er spille-maskiner.dk klart i front.
Mikkel Holm Olsen
AKA Spaceman Spiff

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 23 gæster