SmartfeedSmartfeed | OSS | Holdet | | Dato og tid er lør 27. apr 2024 10:15

Opdeling af Køb/salg/byttes

Information, forslag til forbedringer, ris/ros osv.
  • Forfatter
  • besked
Brugeravatar

bonzini

  • Indlæg: 112
  • Tilmeldt: tors 12. okt 2006 13:03
  • Geografisk sted: København K
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Opdeling af Køb/salg/byttes

Indlægfre 2. feb 2007 14:35

Ville det ikke være en idé at få delt de her kategorier op? så det bliver mere overskueligt, måske bare i det mest aktive område arkade? Vil der være en måde at få det der stadig er til salg til at blive i toppen af tråden så man ikke skal skrive/læse bump hele tiden :) Der kunne f.eks. være et flueben option om man sætter noget til køb/salg/bytte som så blev fjernet efter f.eks. 3 måneder. Hvis det så stadig er til salg, kan man så sætte fluebenet tilbage. Det kan godt være at dette er alt for besværligt, men det er jo også bare et forslag...

jeg synes det er et super fedt forum, men jeg tror det vil være lettere for folk at sælge/købe hvis det var lidt mere overskueligt...
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 2. feb 2007 14:42

Vil fylde alt for meget hvis det skal deles helt op.
Nemmest er det faktisk at folk skriver solgt , eller tråden kan lukkes i indlægget så jeg kan låse dem.

Så kan folk nemt se om tingene er solgt eller ej.
Brugeravatar

bonzini

  • Indlæg: 112
  • Tilmeldt: tors 12. okt 2006 13:03
  • Geografisk sted: København K
  • Highscores: 0
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 2. feb 2007 15:08

Jeg kan godt se at det vil fylde for meget, jeg tænker bare på at hvis man kommer som ny bruger og gerne vil købe noget arkade, er der stadig ting til salg på side 3-4. Er der noget man kan gøre så de aktive annoncer er øverst? ud over bump :!:
Brugeravatar

koluda

Site Admin

  • Indlæg: 4395
  • Tilmeldt: lør 23. jul 2005 11:52
  • Geografisk sted: Vestsjælland / Gørlev (4281)
  • Highscores: 3
    Arcade winning challenges: 0

Indlægfre 2. feb 2007 16:01

Nej, udpver at bumpe indlæggende er der desværre ikke sådan mulighed for det, for ting der er solgt som folk bare glemmer at få lukket, vil jo ellers lande som de første derinde også.

Ved at bumpe er det kun sælgeren der bestemmer om det skal rykkes op igen, og sker jo kun hvis tingene ikke er solgt, og man stadig ønsker det solgt.

Tilbage til Forummet generelt

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte og 28 gæster